Twój zakres obowiązków:
– obsługa klientów, dbanie o odpowiednie przyjęcie gości, kierowanie ruchem klientów,
– wprowadzanie danych klientów do programu magazynowo-księgowego, przyjmowanie zleceń naprawy do systemu zarządzania projektami,
– obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji w ramach swoich kompetencji i wiedzy i/lub przekazywanie rozmów telefonicznych pracownikom,
– obsługa głównego maila firmowego,
– wystawianie faktur proforma, VAT,
– wysyłanie ofert handlowych wg wytycznych,
– zamawianie przesyłek kurierskich,
– przygotowywanie kawy i herbaty dla gości,
– dbanie o czystość ekspresu,
– zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, materiałów reklamowych oraz monitorowanie procesu ich dostarczania,
– dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze,
– wprowadzanie spotkań do kalendarza, rezerwacja noclegów,
– organizacja prezentów, spotkań okolicznościowych wg wytycznych Zarządu,
– nadzór nad organizacją i przechowywaniem dokumentacji,
– bieżące prace administracyjne, inne, niezaplanowane wynikające z ciągłego rozwoju firmy.
Nasze wymagania:
– wysoka kultura osobista,
– pogodne usposobienie, pozytywne nastawienie do pracy, poczucie humoru,
– dokładność, sumienność, wielozadaniowość,
– znajomość pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych,
– chęć podejmowania wyzwań zawodowych,
– nie wymagamy doświadczenia zawodowego.
Co oferujemy:
– pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 7-15/ 8-16 – do ustalenia, w soboty dyżur maksymalnie raz w miesiącu,
– pracę w nowej siedzibie w Łąkcie Górnej,
– umowę o pracę,
– wynagrodzenie w przedziale 3 200,00 zł – 3 600,00 zł brutto,
– miłą atmosferę w pracy.