AKTUALNE OFERTY PRACY:
1. Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Zakres obowiązków:
– tworzenie bazy kontrahentów, prowadzenie statystyk, przygotowywanie ofert,
– kontakt telefoniczny oraz e-mail z klientami,
– analiza efektów raportowanie skuteczności działań reagowanie i rekomendacja rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
– analiza trendów rynkowych,
– współorganizowanie pracy działu handlowego,
– umawianie spotkań Przedstawicielom Handlowym,
– współtworzenie oraz realizacja strategii reklamowej,
– współpraca z agencjami interaktywnymi i partnerami B2B,
– obsługa działań e-mail marketingowych,
– obsługa i koordynowanie aktywności na kanałach Social Media ( Facebook, Instagram LinkedIn),
– opracowanie materiałów reklamowych,
– obsługa firmowej strony www,
– stały kontakt z działem handlowym,
– budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
– bieżące raportowanie prowadzonych działań.
Nasze wymagania:
– wykształcenie minimum średnie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem),
– znajomość kluczowych narzędzi e-marketingu oraz obszaru social mediów,
– bardzo dobra znajomość portali społecznościowych (Facebook – w tym Facebook Business Manager Instagram),
– znajomość narzędzi analitycznych, tj. Google Analytics,
– znajomość programów graficznych,
– umiejętności tworzenia prostych materiałów graficznych i video,
– dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
– wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– umiejętność ustalania priorytetów zarządzania czasem i dokumentacją,
– umiejętność pracy w zespole zaangażowanie i sumienność,
– znajomość języka angielskiego,
– skuteczność oraz asertywność w działaniu,
– mile widziane doświadczenie z pracy w dziale handlowym.
Co zyskujesz przychodząc do nas?
– stabilne zatrudnienie,
– rozwój zawodowy,
– pracę w zaangażowanym i przyjaznym zespole,
– wsparcie przełożonych, pracowników z działu Handlowego
– realny wpływ na kreowanie strategii firmy w obszarze marketingu.
2. Głowna Księgowa / Samodzielna Księgowa
Zakres obowiązków:
– udział w procesie zmiany formy prawnej działalności (obecnie JDG) – współpraca z biegłym rewidentem / doradcą podatkowym / radcą prawnym,
– prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości tworzonych spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
– weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym, podatkowym,
– księgowanie faktur kosztowych,
– wystawianie faktur sprzedażowych oraz faktur korygujących,
– bieżąca analiza i rozliczanie zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald na kontach,
– księgowanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola stanu rozrachunków
– zamykanie ksiąg rachunkowych,
– sporządzanie deklaracji PCC, VAT, CIT,
– sporządzanie sprawozdań do GUS
– obsługa kadrowo-płacowa: sporządzanie list płac, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, zasiłków chorobowych, prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów zleceń, aneksów oraz zaświadczeń, sporządzanie deklaracji zgodnie z
obowiązującymi przepisami: ZUS, PIT.
– nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji,
– windykacja należności,
– odpowiedzialność za politykę rachunkowości, udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych,
– udział w procesie przygotowywania raportów, zestawień i analiz na potrzeby spółki,
– prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów w ramach pozostałych działalności przedsiębiorstwa BANAT,
– reprezentowanie firmy i współpraca z organami skarbowymi, ZUS oraz innymi,
– współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania:
– wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów i rachunkowości,
– 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakresie pełnej księgowości oraz prowadzenia kadr i płac,
– bardzo doba znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel,
– samodzielność, skrupulatność, sumienność, umiejętność analitycznego myślenia,
– umiejętność pracy w zespole,
– umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych,
– znajomość programu OPTIMA będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz przychodząc do nas?
– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– możliwość korzystania ze szkoleń branżowych oraz kursów,
– pracę w zaangażowanym i przyjaznym zespole,
– wsparcie przełożonych, pozostałych pracowników z działu księgowego.
3. Serwisant Maszyn Budowlanych, Kolejowych, Przemysłowych –
(województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, świętokrzyskie,
podkarpackie)
Zadania na tym stanowisku:
– diagnostyka układów hydraulicznych maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
– wykonywanie usług serwisowych – przeglądów technicznych, regulacji, modyfikacji
maszyn
– montaż i demontaż podzespołów z maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
4. Serwisant Maszyn Budowlanych, Kolejowych, Przemysłowych –
(województwa: mazowieckie, lubelskie, łódzkie, podlaskie, warmińsko-mazurskie)
Zadania na tym stanowisku:
– diagnostyka układów hydraulicznych maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
– wykonywanie usług serwisowych – przeglądów technicznych, regulacji, modyfikacji
maszyn
– montaż i demontaż podzespołów z maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
5. Serwisant Maszyn Budowlanych, Kolejowych, Przemysłowych –
(województwa: wielkopolskie, lubuskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie,
pomorskie)
Zadania na tym stanowisku:
– diagnostyka układów hydraulicznych maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
– wykonywanie usług serwisowych – przeglądów technicznych, regulacji, modyfikacji
maszyn
– montaż i demontaż podzespołów z maszyn budowlanych, kolejowych, przemysłowych
6. Mechanik Maszyn Budowlanych
Specjalizacja: naprawa pomp i silników hydraulicznych
Zadania na tym stanowisku:
– demontaż i montaż podzespołów na stanowisku warsztatowym, mycie części, regeneracja,
montaż części.
7. Mechanik Maszyn Budowlanych
Specjalizacja: naprawa rozdzielaczy hydraulicznych
Zadania na tym stanowisku:
– demontaż i montaż podzespołów na stanowisku warsztatowym, mycie części, regeneracja,
montaż części.
8. Mechanik Maszyn Budowlanych
Specjalizacja: naprawa siłowników hydraulicznych
Zadania na tym stanowisku:
– demontaż i montaż podzespołów na stanowisku warsztatowym, mycie części, regeneracja,
montaż części.
9. Tokarz
Mile widziane doświadczenie w pracy na tokarkach konwencjonalnych (istnieje też
możliwość przyuczenia do zawodu), oraz chęć rozwoju w kierunku obsługi maszyn typu:
frezarka, szlifierka do płaszczyzn, szlifierka do wałków, tokarka CNC, frezarka CNC itp.
Wymagania:
– bardzo ważne są dla nas cechy osobowości takie jak: sumienność, pomysłowość, zaradność,
pokora.
– zwracamy bardzo dużą uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu,
Oferowane warunki:
– praca od poniedziałku do piątku
– wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
– umowa o pracę,
– możliwości rozwoju,
– zgrany, wspierający się zespół, pozbawiony rywalizacji, tzw. „wyścigu szczurów”.
Wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@banat.pl
W tytule wiadomości napisz, na jakie stanowisko składasz aplikację.
W treści wiadomości udziel odpowiedz na pytanie:
Z jakiego powodu chcesz pracować w firmie BANAT ?
Po analizie przesłanego przez Ciebie CV i udzielonej odpowiedzi skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, których zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.
Rozmowa rekrutacyjna, którą przeprowadzi właściciel firmy.
Na etapie rozmowy mamy szansę bliżej poznać Ciebie, a Ty nas. Zapoznasz się z zakresem obowiązków i porozmawiamy
o warunkach zatrudnienia.
Jeśli uznamy, że pasujesz do naszego zespołu, a Ty, jako kandydat, stwierdzisz, że nasza firma spełnia Twoje zawodowe oczekiwania, to zaprosimy Cię na okres próbny. W tym czasie w praktyce przekonasz się, jak wygląda praca u nas, a my stwierdzimy, czy pasujesz do naszego zespołu.