Naprawiamy i serwisujemy mosty napędowe. Bez względu na specyfikację i producenta — szybko pozbędziemy się usterki. Dysponujemy mobilnym serwisem — możemy być u Ciebie nawet w 24 h od zgłoszenia.
krok 1
krok 2
krok 3
Otrzymasz ofertę na naprawę uwzględniającą elementy do wymiany lub regeneracji. Proponujemy najlepsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę czas oraz koszty.
krok 4
Uzyskujemy wartości i nastawy jak u nowego podzespołu. Na życzenie sprawimy, że część będzie również wyglądać jak nowa.
krok 5
Po uzgodnieniu otrzymasz od nas nawet 12-miesięczną gwarancję.
Maszyny stoją, pracownicy nie pracują, Twoja inwestycja się opóźnia? Nie warto czekać, załatwimy problem nawet w 24h!
Nie rzucamy słów na wiatr — naprawdę naprawiamy dosłownie wszystko w ramach urządzeń hydrauliki siłowej. Sprawdź, z jaką usterką możesz się do nas zgłosić.
Zadaniem dyferencjału jest przekazanie napędu na układ jezdny. Stosunkowo proste zdanie, które w rzeczywistości jest bardzo wymagające. Głównym zadaniem mostów napędowych jest przekazanie zwielokrotnionego momentu obrotowego przez skrzynię biegów na osie kół. Dlatego mosty napędowe, obok pomp hydraulicznych, są najbardziej obciążonym elementem w większości maszyn budowlanych – od koparek po wozidła. Podobnie jest w przypadku maszyn rolniczych, górniczych, leśnych, komunalnych oraz w specjalistycznych maszynach wykorzystywanych na przykład na lotniskach.
Dobrze jest sobie wyobrazić, jak konkretnie działa taki układ. Przede wszystkim przyjmuje on pewną część ciężaru właściwego maszyny. Poza tym na most napędowy zostaje przeniesiona zwielokrotniona przez skrzynię biegów praca silnika. W przypadku, kiedy ten kręci się kilka tysięcy razy na minutę, dyferencjał robi to o wiele razy szybciej. Dlatego warto zadbać o maszyny i co jakiś czas wykonać serwis, aby ustrzec się od poważnych awarii. Pozwoli to nie tylko na duże oszczędności, ale przede wszystkim zmniejszy ryzyko na wystąpienie sytuacji, w których maszyna zostanie unieruchomiona przez nieserwisowany most napędowy.
Dyferencjały dzielą się na kilka rodzajów. Przede wszystkim wyróżnia się dyferencjały tylne, środkowe, przednie, sztywne lub z niezależnym zawieszeniem kół.
Most napędowy zbudowany jest z:
Podstawowym sygnałem, który wskazuje, że naprawa mostów napędowych może czekać Cię w najbliższej przyszłości, są nadmierne drgania pojazdu, które przenoszą się na karoserię. Zwykle w tym momencie można mówić o ostatnim gwizdku przed poważniejszym uszkodzeniem dyferencjału.
Jak wcześniej wspominaliśmy, istotną sprawą przy maszynach budowlanych jest serwis. Serwisant dokładnie sprawdzi działanie wszystkich układów i w razie jakichś niepokojących objawów może od razu na nie zareagować. Prostym przykładem jest smarowanie dyferencjału. Może wydać się to banalne, jednak często operatorzy i właściciele maszyn o tym zapominają, w efekcie czego dochodzi do poważniejszych uszkodzeń.
Regeneracja mostów napędowych przebiega w naszym warsztacie podobnie jak regeneracja innych podzespołów. W pierwszej kolejności, jeszcze przed wykonaniem naprawy, należy zdiagnozować problem. W tej sytuacji najczęściej wysyłamy nasz mobilny serwis maszyn budowlanych, aby na miejscu rozpoznał problem. Później, w zależności od rodzaju awarii, zabieramy części na warsztat lub, jeśli jest taka możliwość, ściągamy całą maszynę.
Zanim jeszcze dojdzie do naprawy mostów napędowych, rozbieramy podzespoły, czyścimy je i dokładnie oszacowujemy zakres prac. Następnie robimy wyliczenia kosztów oraz dajemy klientowi jasną informację, co zostało uszkodzone, jak będzie przebiegać regeneracja mostów napędowych i jakie będą dokładne koszty.
Po naprawie uszkodzonego dyferencjału montujemy go do maszyny klienta i przeprowadzamy testy diagnostyczne, dzięki którym upewniamy się, że wszystko działa tak jak powinno.
Pamiętaj – firma Banat zawsze stawia na zadowolenie klienta. Wiemy, że taki klient wróci do nas i będzie polecać nas dalej. Dlatego zawsze przed wymianą, która jest ostatecznością wykonujemy regenerację uszkodzonych elementów. W ten sposób naprawa nie tylko trwa o wiele krócej, ale przede wszystkim jest sporo tańsza. Dodatkowo na wszystkie nasze usługi udzielamy gwarancji!
Ostateczny koszt naprawy trudno jest ocenić bez konkretnych danych. Regeneracja i naprawa mostów napędowych, gdy w grę wchodzi wymiana takich elementów mostu jak wał, jest zawsze nieco droższa. Pamiętaj jednak, że dla nas wymiana to ostateczność i zawsze szukamy najlepszego finansowego rozwiązania dla naszych klientów. Ponadto na stanie mamy spory zapas łożysk różnego typu, tak aby przyspieszyć czas pracy.
Jesteśmy mobilni, dlatego bez względu na to gdzie jesteś — przyjedziemy do Ciebie. W naszej flocie posiadamy 12 w pełni wyposażonych samochodów serwisowych. W sytuacjach, kiedy usterki nie są aż tak poważne, nasz inżynier może szybko je usunąć od razu, na miejscu. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i zminimalizujesz straty.