BANAT Sp. z o.o. Łąkta Górna 534

Łąkta Górna 534

32-731 Żegocina

tel: +48 600 203 400

biuro@banat.pl

pon-pt 7-15 Punkty Serwisowe

Punkt Serwisowy Warszawa

ul. Bukowiecka 92

03-893 Warszawa

tel: + 48 532 430 090

warszawa@banat.pl

Punkt Serwisowy Wrocław

ul. Warsztatowa 3

55-114 Szewce

tel: + 48 532 430 080

wroclaw@banat.pl

Zobacz jak działamy:

1

krok 1

Wybierz wygodną formę dostawy:

  • Dostarcz do nas samodzielnie
  • Zadzwoń — zamówimy za Ciebie kuriera i ustalimy dogodną datę odbioru.
  • Zamów serwis mobilny w Twojej okolicy.
2

krok 2

Weryfikacja stopnia uszkodzeń nawet w ciągu 24 godzin.

3

krok 3

Kontakt od naszego specjalisty.

Otrzymasz ofertę na naprawę uwzględniającą elementy do wymiany lub regeneracji. Proponujemy najlepsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę czas oraz koszty.

4

krok 4

Naprawa części i jej test na profesjonalnej stacji diagnostycznej.

Uzyskujemy wartości i nastawy jak u nowego podzespołu. Na życzenie sprawimy, że część będzie również wyglądać jak nowa.

5

krok 5

Wysyłka naprawionej części.

Po uzgodnieniu otrzymasz od nas nawet 12-miesięczną gwarancję.

Nie trać więcej czasu, rozwiążemy Twój problem w jak najkrótszym czasie!

Maszyny stoją, pracownicy nie pracują, Twoja inwestycja się opóźnia? Nie warto czekać, załatwimy problem nawet w 24h!

+48 600 203 400 (pokaż numer)
+48 600 203 400

Dlaczego My?

  • Specjaliści napraw hydrauliki siłowej. Kompleksowa oferta napraw.
  • Rozmowa z dedykowanym specjalistą od regeneracji mostów napędowych
  • Zawsze dobrze zdiagnozowany problem i kompleksowa czytelna wycena naprawy
  • Odległość od serwisu nie ma znaczenia. Obsługujemy całą Polskę i szybko i sprawnie działamy
  • Współpracujemy na stałe z dostawcami oryginalnych i zamiennych części
  • Zdjęcia uszkodzeń razem z ofertą na naprawę. Widzisz dokładnie co jest nie tak.
  • Dzięki procesom, procedurom i standardom minimalizujemy czas przestoju maszyny i naprawy mostu. Standard ISO.
  • Doświadczenie zbudowane na współpracy z największymi dostawcami maszyn
  • Doświadczenie międzynarodowe
  • Możliwość przywrócenia wyglądu fabrycznego mostu napędowego

Naprawa i regeneracja

Nie rzucamy słów na wiatr — naprawdę naprawiamy dosłownie wszystko w ramach urządzeń hydrauliki siłowej. Sprawdź, z jaką usterką możesz się do nas zgłosić.

Regeneracja mostów napędowych – budowa i najczęstsze powody awarii dyferencjału

Zadaniem dyferencjału jest przekazanie napędu na układ jezdny. Stosunkowo proste zdanie, które w rzeczywistości jest bardzo wymagające. Głównym zadaniem mostów napędowych jest przekazanie zwielokrotnionego momentu obrotowego przez skrzynię biegów na osie kół. Dlatego mosty napędowe, obok pomp hydraulicznych, są najbardziej obciążonym elementem w większości maszyn budowlanych – od koparek po wozidła. Podobnie jest w przypadku maszyn rolniczych, górniczych, leśnych, komunalnych oraz w specjalistycznych maszynach wykorzystywanych na przykład na lotniskach.

Dobrze jest sobie wyobrazić, jak konkretnie działa taki układ. Przede wszystkim przyjmuje on pewną część ciężaru właściwego maszyny. Poza tym na most napędowy zostaje przeniesiona zwielokrotniona przez skrzynię biegów praca silnika. W przypadku, kiedy ten kręci się kilka tysięcy razy na minutę, dyferencjał robi to o wiele razy szybciej. Dlatego warto zadbać o maszyny i co jakiś czas wykonać serwis, aby ustrzec się od poważnych awarii. Pozwoli to nie tylko na duże oszczędności, ale przede wszystkim zmniejszy ryzyko na wystąpienie sytuacji, w których maszyna zostanie unieruchomiona przez nieserwisowany most napędowy.

Dyferencjały dzielą się na kilka rodzajów. Przede wszystkim wyróżnia się dyferencjały tylne, środkowe, przednie, sztywne lub z niezależnym zawieszeniem kół.

Most napędowy zbudowany jest z:

  • przekładni głównej,
  • mechanizmu różnicowego,
  • półosi napędowej,
  • zwolnicy,
  • piasty kół,
  • obudowy.
Most napędowy

Podstawowym sygnałem, który wskazuje, że naprawa mostów napędowych może czekać Cię w najbliższej przyszłości, są nadmierne drgania pojazdu, które przenoszą się na karoserię. Zwykle w tym momencie można mówić o ostatnim gwizdku przed poważniejszym uszkodzeniem dyferencjału.

Jak wcześniej wspominaliśmy, istotną sprawą przy maszynach budowlanych jest serwis. Serwisant dokładnie sprawdzi działanie wszystkich układów i w razie jakichś niepokojących objawów może od razu na nie zareagować. Prostym przykładem jest smarowanie dyferencjału. Może wydać się to banalne, jednak często operatorzy i właściciele maszyn o tym zapominają, w efekcie czego dochodzi do poważniejszych uszkodzeń.

Naprawa mostów napędowych – etapy regeneracji mostu dyferencjału

Regeneracja mostów napędowych przebiega w naszym warsztacie podobnie jak regeneracja innych podzespołów. W pierwszej kolejności, jeszcze przed wykonaniem naprawy, należy zdiagnozować problem. W tej sytuacji najczęściej wysyłamy nasz mobilny serwis maszyn budowlanych, aby na miejscu rozpoznał problem. Później, w zależności od rodzaju awarii, zabieramy części na warsztat lub, jeśli jest taka możliwość, ściągamy całą maszynę.

Zanim jeszcze dojdzie do naprawy mostów napędowych, rozbieramy podzespoły, czyścimy je i dokładnie oszacowujemy zakres prac. Następnie robimy wyliczenia kosztów oraz dajemy klientowi jasną informację, co zostało uszkodzone, jak będzie przebiegać regeneracja mostów napędowych i jakie będą dokładne koszty.

Po naprawie uszkodzonego dyferencjału montujemy go do maszyny klienta i przeprowadzamy testy diagnostyczne, dzięki którym upewniamy się, że wszystko działa tak jak powinno.

Pamiętaj – firma Banat zawsze stawia na zadowolenie klienta. Wiemy, że taki klient wróci do nas i będzie polecać nas dalej. Dlatego zawsze przed wymianą, która jest ostatecznością wykonujemy regenerację uszkodzonych elementów. W ten sposób naprawa nie tylko trwa o wiele krócej, ale przede wszystkim jest sporo tańsza. Dodatkowo na wszystkie nasze usługi udzielamy gwarancji!

Serwis mostów napędowych JCB, CAT, Liebherr, Volvo, Komatsu

Ostateczny koszt naprawy trudno jest ocenić bez konkretnych danych. Regeneracja i naprawa mostów napędowych, gdy w grę wchodzi wymiana takich elementów mostu jak wał, jest zawsze nieco droższa. Pamiętaj jednak, że dla nas wymiana to ostateczność i zawsze szukamy najlepszego finansowego rozwiązania dla naszych klientów. Ponadto na stanie mamy spory zapas łożysk różnego typu, tak aby przyspieszyć czas pracy.

Niebieskie strzałki
Zdjęcie w cta-banner

Pilnie potrzebujesz naprawy? Skontaktuj się z nami!

Zobacz opinie naszych klientów

„Ten Serwis to jakiś kosmos. Spodziewałem się uziemienia maszyny na dwa tygodnie, a oni załatwili całą sprawę od zgłoszenia do naprawy w 3 dni. Wszystko do dogadania i jeszcze rabat na koniec naprawy.👍👍👍”

- Janek M.

„Zadzwoniłem w sprawie umówienia terminu na remont ładowarki. Przyjechali w ten sam dzień na rozeznanie! Obeznani mechanicy, wszystko do dogadania. Szczerze polecam 👍”

– Krzysztof L.

“Profesjonalna firma, która wie co robi. Szybki czas realizacji i fachowa obsługa. Polecam”

– Grzegorz R.

“Profesjonalna naprawa układów hydrauliki siłowej. Polecam”

– Tomasz N.

“Polecam znają się na rzeczy. Regeneracja rozdzielacza firmy Parker przebiegła prawidłowo wszystko działa jak należy. Bardzo dobry kontakt z przedstawicielem firmy. Usługa wykonana prawidłowo. Troszkę zapłaciłem za usługę ale może tyle to kosztuje 🤔 pozdrawiam polecam firmę. Dają gwarancję na wykonana usługę👍Jeżeli będzie taka potrzeba napewno tam wrócę”

– Krzysztof H.

“Bardzo dobra firma. Żetelna i solidna a zarazem słowna. Dotrzymuje terminów. Bardzo dobre wykonanie. Bardzo miła obsługa. Polecam wszystkim.”

– Sławomir G.

“Wykonanie naprawy bez zarzutów”

– Łukasz S.

“Super kadra szybka profesjonalna fachowa naprawa”

– Bartek B.

“Profesjonaliści a ich usługi świadczone są na wysokim poziomie.”

– Paweł B.

“Firma godna zaufania.

Miła fachowa obsługa. Profesjonalne podejście do klienta.

Polecam.”

“Super obsługa. Fachowo i konkretnie!!!”

– Tereska Z.
Zobacz nasze referencje
Serwis Mobilny Maszyn
Serwis mobilny

Dojedziemy do Ciebie!

Jesteśmy mobilni, dlatego bez względu na to gdzie jesteś — przyjedziemy do Ciebie. W sytuacjach, kiedy usterki nie są aż tak poważne, nasz inżynier może szybko je usunąć od razu, na miejscu. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i zminimalizujesz straty.

Więcej o serwisie mobilnym
Niebieskie strzałki
Zdjęcie w cta-banner

Potrzebujesz precyzyjnej wyceny dla swojej firmy?