W kwietniu jeszcze bardziej wzmacniamy nasze działania jako bezpośredniego wsparcia firm z branży budowlanej. Nasze starania w pomaganiu i edukowaniu naszych klientów nie idą na marne, a świadczą o tym telefony, które otrzymujemy oraz opinie przez Państwa zostawiane. Dziękujemy!
Statystyki napraw
Sezon budowlany trwa, a my dajemy z siebie 100%, wspierając branżę budowlaną w osiąganiu jak najlepszych wyników! Według statystyk, w BANAT naprawiliśmy w sumie 364 podzespoły i maszyny! Naszej pomocy w minionym miesiącu najbardziej potrzebowały pompy tłoczkowe – w naszej siedzibie w kwietniu nasi mechanicy przeprowadzili w sumie 47 ich napraw i regeneracji. Następne według ilości napraw były siłowniki – naprawiliśmy ich 30 sztuk! Na trzecim miejscu znalazły się silniki hydrauliczne, na których wykonaliśmy 25 regeneracji i napraw.
Nasz Serwis Mobilny BANAT przejechał w tym miesiącu 26 538 km! To wszystko, aby naprawić aż 134 maszyny w przeróżnych zakątkach naszego kraju. Co chwila chwalimy się naszymi Mobilnymi Serwisantami oraz ich świetną pracą na naszym profilu na Facebooku, zapraszamy do przeczytania!
Szkolenia naszych pracowników
Kwiecień był też miesiącem bogatym w rozwój naszych pracowników! Nasi mechanicy otrzymali szkolenie z zakresu pomiarów instalacji elektrycznych oraz szkolenie pracowników warsztatowych w tematyce łożysk. Co więcej, pracownicy biurowi BANAT zostali przeszkoleni przez producenta olejów z zakresu ich właściwości i specyfik, aby móc jeszcze lepiej wspierać naszych klientów wiedzą i dobrą radą.
Wydarzenia firmowe
Dwóch przedstawicieli BANAT, wraz z pozostałymi przedstawicielami firm zrzeszonych w Polskiej Izbie Kolei, wzięli udział w wizycie studyjnej w Zakładzie Napraw Lokomotyw PKP CargoTabor w Czerwieńsku k. Zielonej Góry. Zapoznali się tam z działalnością spółki, poznali historię zakładu i plany na przyszłość. Przedstawiciele mogli zobaczyć, jak pracuje zakład naprawy zajmujący się lokomotywami, gdzie rocznie naprawianych jest około 40 tych wielkich pojazdów i poznać tajniki pracy tamtejszych specjalistów.
Zarząd BANAT przeprowadził w kwietniu szereg spotkań z przedstawicielami kontrahentów, dostawców i innych instytucji – wszystko po to, aby móc być jak najlepszym źródłem wsparcia, wiedzy i pomocy na miarę potrzeb naszych klientów oraz całej branży budowlanej.
Osiągnięcia i projekty
4 kwietnia był dla nas bardzo owocnym dniem – tylko tego dnia naprawiliśmy aż 10 maszyn! Cieszymy się z tego wyniku i dziękujemy wszystkim zaangażowanym w to osiągnięcie za ich pracę!
15 kwietnia serwisant BANAT Tomek wykazał się swoimi umiejętnościami i wszechstronnością, samodzielnie wykonując serwis aż 5 maszyn na jednej budowie u naszego klienta! Świetna robota!
Wyjazd serwisanta Pawła pozostanie z nami na długo, a to za sprawą wspaniałej opinii pozostawionej nam przez klienta:
Polecam z czystym sumieniem.
Miałem awarię skrzyni biegów w moim dźwigu, wszyscy kazali przywieść skrzynie do siebie i minimum 3 tygodnie czekania. Zadzwoniłem do Firmy BANAT i kierownik powiedział, że wyśle mi mobilnego. Za 2 dni zrobił wycenę, wysłał proformę… Po 2 dniach przyjechał mechanik o imieniu Paweł, zaczął od logicznych czynności oraz pomiarów. Stwierdził, że skrzynia jest w bardzo dobrym stanie, a przyczyną jest zawór. Szybka wymiana, test około 30 km, protokół i to wszystko. Kontakt z nimi oceniam na 5+, Mechanika Pawła na 6+. Cena w tym przypadku również atrakcyjna. Gdyby wszystkie serwisy podchodziły do klienta jak BANAT to Świat byłby o wiele piękniejszy…
Oprócz tego rozpoczynamy bardzo duży projekt. Niedawno przyjechała do nas do naprawy i modernizacji nie lada maszyna – podbijarka torowa. Jest to duże zlecenie z kolejnictwa, którym chcemy się z Wami podzielić! Oczekujcie więc relacji, a jeśli chcecie zaspokoić swoją ciekawość, zapraszamy do obejrzenia filmu z rozładunku!
Nowości w BANAT
Do naszego zespołu dołączyły Asystentka działu Serwisu Mobilnego oraz Asystentka działu księgowości.
Zaopatrzyliśmy się w narzędzia, które z pewnością okażą się przydatne. Dla naszych mechaników i serwisantów kupiliśmy 11 laptopów, które będą używane przy naprawach i wyjazdach. Na warsztacie pojawiły się dwa nowe klucze udarowe Milwaukee, mini szlifierka, nasadki udarowe oraz klucze płasko oczkowe. Nowością w BANAT jest też generator ozonu, który będzie nas wspierać, oczyszczając powietrze w kabinach pojazdów podczas naszej usługi serwisu klimatyzacji, którą świadczymy.
Zainwestowaliśmy również w rozbudowę parkingu dla naszych pracowników – w bezpiecznym miejscu, z dala od maszyn i przerzutów, z utwardzoną nawierzchnią.
Inicjatywy lokalne
Cieszymy się, gdy możemy w czynny sposób wspierać naszą miejscową społeczność! Kwiecień był więc dla nas wyjątkowy z trzech powodów:
- Byliśmy sponsorem strategicznym charytatywnej akcji „Gramy dla” w Żegocinie.
- Zostaliśmy sponsorem turnieju karate „Qi Karate Cup” w Brzesku.
- Wsparliśmy XIX Gminny Festiwal Piosenki Przedszkolnej w Łąkcie Górnej.